מגבר אמצע החיים

קרן שטרית מרון: מרואת חשבון ליועצת ארגונית

רוצה להתחיל בשינוי שלך?

אימון אישי למגבר אמצע החיים

אימון אישי להתפתחות

רוצה לקרוא עוד על שינויים באמצע החיים?

כתובת מייל, קליק ועדכונים בדרך אליך!

ספר.י על עצמך בכמה משפטים

בת 43, בת הזוג של ליאור ואמא של נויה וגיל. ה"לומדת המתמידה", כך קוראים לי המשפחה והחברים. אין רגע שימצאו אותי לא לומדת משהו- זה התחיל מתואר ראשון, תואר שני, עכשיו תואר שלישי, מיינדפולנס, מסחר מקוון, קורס סטארטאפים והרשימה עוד ארוכה. נהנית מזה ומרגישה שזה תורם רבות למי שאני. שמחה על השינוי ומתרגשת לקראת שינויים שעוד יגיעו. אפשר להגיד שאני בפרק ב' של המגבר ☺.

מה השינוי שעשית באמצע החיים?

אחרי כ-13 שנים בתחום הכספים כרואת חשבון, עשיתי הסבת מקצוע לתחום הייעוץ והפיתוח הארגוני. 

איך נוצר השינוי? מה הוביל אליו?

כשש שנים אחרי התואר הראשון במנהל עסקים וראיית חשבון (לקח לי זמן להתאושש מהלימודים, המבחנים והסטאז' הארוך), החלטתי ללמוד תואר שני שיעניין אותי אבל היו לי כמה תנאים: שאין בו מספרים, שהוא נוגע לאנשים ושמעולם לא חשבתי שאלמד. פסיכולוגיה היתה אופציה לא רעה בכלל, אבל לא ראיתי את עצמי אז "חורשת" על תיאוריות, חיפשתי משהו שמשלב פרקטיקה עם תיאוריה.
חברה המליצה לי על ייעוץ ופיתוח ארגוני. אני זוכרת את התגובה הראשונה בעבודה כשסיפרתי שאני הולכת לכיוון הזה, סמנכ"ל הכספים אמר לי אז "מתאים לך בול". ואז נפל לי אסימון שאני מובילה לא מעט שינויים במסגרת התפקיד שלי ויועץ ארגוני שמלווה כאלה תהליכים זה סופר מעניין. היו עוד ארבע שנים בדרך להסבה, בהן עבדתי כרואת חשבון וכיועצת עסקית ואז החלטתי שאני רוצה להתנסות רק בייעוץ ארגוני. לפעמים מתגעגעת למקצוע הקודם ואז פותחת אקסל, כמה נוסחאות והכל נרגע ☺.

מה עזר לשינוי לקרות?

תמיכה תמיכה תמיכה מבן הזוג והמשפחה הקרובה. וגם העזה ואמונה בדרך. ומצטערת על הקלישאות. זה באמת מה שנתן לי את הדחיפה קדימה. המעבר לא היה פשוט ולקח זמן. 

מה ההמלצות שלך למי שנמצא במקום בו היית בתחילת הדרך?

בתהליך השינוי נעזרתי במנטורית, שהיא יועצת ארגונית ותיקה שליוותה אותי וביחד בנינו תכנית פעולה. וכמובן- להעז, לתפקיד בלוטם שהוא היה התפקיד הראשוני שלי בתחום הגעתי אחרי ששלחתי מייל ישירות לבועז המנכ"ל ☺. כמו שאני אומרת לבנות שלי: "מי שלא מעז, יוצא עז".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top

תודה על הפניה

אחזור אליך בהקדם

ההרשמה הצליחה

עדכונים בדרך אליך…